تور استانبول هتل تایتانیک سیتی
نوشته شده توسط : مدیر سایت

یکی از هتل های 4 ستاره پرطرفدار در شهر استانبول، هتل تایتانیک سیتی استانبول (Titanic City Taksim) می باشد که در سال های اخیر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و بسیاری از افراد این هتل را برای اقامت در استانبول انتخاب می کنند.

شما عزیزان هم اگر قصد انتخاب هتل Titanic City استانبول را دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا امکانات و اتاق های این هتل را با هم بررسی کنیم. خوب اگر مسافر تور استانبول هتل تايتانيک سيتی هستید بدانید که این هتل درست در محله بی اوغلو که یکی از محله های معروف و قدیمی این شهر می باشد قرار گرفته است.

گردشگرانی که یکی از هتل های موجود در محله بی اوغلو را برای اقامت انتخاب می کنند، باید این را بدانند که این هتل ها دسترسی آسانی به نقاط مهم و اصلی شهر و مراکز خرید عالی این شهر دارند و آن ها به راحتی می توانند به گشت و گذار و تفریح بپردازند.

همچنین موقعیت مکانی مناسب، امکانات خوب و رفتار محترمانه کارکنان این هتل همگی باعث شده است که تعداد رزرو هتل تايتانيک سيتی استانبول مورد استقبال قرار بگیرد و هتل همواره مملو از مسافر و توریست باشد.

تور استانبول هتل تایتانیک سیتی

قیمت تور استانبول هتل تایتانیک سیتی

 

قیمت تور استانبول به عواملی همچون مدت زمان سفر (تعداد شب اقامت)، نحوه برگزاری تور (زمینی یا هوایی)، خدمات تور (صبحانه، نهار، شام، تفریحات و...)، هتل انتخابی شما بر حسب ستاره ها و... در ارتباط است.

شما عزیزان میتوانید از تخفیف های ویژه تورهای لحظه آخری استانبول برای داشتن سفری مقرون به صرفه استفاده کنید.

همچنین استفاده از تورهای زمینی ممکن است که از نظر قیمتی برای شما ارزان تر تمام شود، ولی می بایستی زمان مسیر و راحتی خود را در سفر هم در نظر بگیرید.

در آخر برای خرید تور استانبول هتل تایتانیک سیتی در هر ساعت از شبانه روز به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور استانبول را خریداری کنید.

 

قیمت تور استانبول هتل تایتانیک سیتی

قیمت اتاق های هتل تایتانیک سیتی استانبول

 

در تایتانیک سیتی استانبول 183 واحد اقامتی عالی وجود دارد که گردشگران تور استانبول با توجه به ظرفیت و امکانات موجود در هر یک از آن ها، می توانند اتاق مناسب شرایط مالی و رفاهی خود انتخاب کنند و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایند.

از امکاناتی که در تمامی اتاق های این مجموعه به چشم می خورد می توان به یخچال، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، قهوه ساز، تلفن، حمام اختصاصی با دوش و وان مخصوص، میز مخصوص نوشیدنی، صبحانه در اتاق، تلفن، تهویه مناسب، میز کار، کف پارکت، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، کمد لباس، سرویس بهداشتی و... اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل تایتانیک سیتی تقسیم به شرح زیر هستند:

  • اتاق های دو نفره استاندارد
  • اتاق دو نفره فوق العاده
  • اتاق های دو نفره لوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت
  • اتاق های کانکت روم

 

قیمت اتاق تایتانیک سیتی

 

در ادامه برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل تایانیک سیتی مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها بصورت تقریبی از شبی حدود 85$ شروع می شود که این قیمت براساس میانگین اتاق های استاندارد گردآوری شده است.

در ادامه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 4 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل تایتانیک سیتی استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

 

رزرو اتاق تایتانیک سیتی

امکانات و خدمات هتل تایتانیک سیتی استانبول

 

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول دارای استخر سرپوشیده، حمام ، اسپا و باشگاه ورزشی است و اتاق های هتل دیزاینی کاملا مدرن دارند. کف اتاق ها پارکت و تمام اتاق ها دارای حمام مرمری و اختصاصی هستند.

اتاق ها دارای سرویس اینترنت بی سیم و مجهز به سیستم امنیتی بوده و در اتاق ها یک بار کوچک هم وجود دارد. هتل در طبقه همکف دارای یک بار و یک کافه هم می باشد.

ضمنا هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول تا خیابان استقلال و فروشگاه ها و رستوران های این خیابان 600 متر و تا مرکز کنگره استانبول 800 متر و نیز فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک هم 16 کیلومتر است.

مرکز Lutfi Kirdar و مرکز کنگره استانبول و سالن کنسرت Cemal Resit Rey و سالن تئاتر Muhsin Ertugrul در 1٫2 کیلومتری هتل قرار دارند.

بی شک منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که به خرید در استانبول و تست تجربه های خوشمزه و متنوع علاقه دارند.

 

قیمت اتاق تایتانیک سیتی

 

از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توان به استخر شنا، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، مرکز اسپا شامل سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ اشاره کرد که اینها از جمله امکانات رفاهی هتل تایتانیک سیتی می ‌باشد.

اینترنت وای‌ فای، پارکینگ، انبار چمدان، میز راهنمای تور، خدمات خشک ‌شویی و اتو کشی، امکان تبدیل ارز و خدمات کانسیرج از دیگر تسهیلات ارائه شده است. ضمنا پذیرش هم به‌ صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی خواهد بود.

همچنین هتل دارای سالن های گوناگون برای آمفی تاتر و سالن برای برگزاری مراسم عروسی و جلسات کاری و همایش ها و جشن های خصوصی است که متراژ اتاق ها از 38 تا 100 متر با ظرفیت 10 الی 120 نفر است.

همچنین کافه تایتانیک نیز با ظرفیت 60 نفر پذیرای میهمانان میباشد و در این کافه جذاب و مجهز هم امکان برگزاری جلسات کاری هم وجود دارد.

 

امکانات خدمات استانبول تایتانیک سیتی

آفر تور استانبول هتل تایتانیک سیتی

 

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل تایتانیک سیتی گزینه های هیجان انگیزی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند.

اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی اطلاق شده که شامل تخفیف های ویژه از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول بشوند و ضمنا زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر بگوییم.

به این صورت است که تور استانبول هتل تایتانیک سیتی درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

 

آفر تور استانبول هتل تایتانیک سیتی

 

در ادامه پیشنهاد نامی گشت این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استانبول لازم است که همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این مقصد و اقامت در این هتل را داری.

د، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای مسافرتی استانبول مطلع شوید. همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل تایتانیک سیتی و سایر مقاصد و هتل های این شهر مطلع شوید.

برای خرید تور استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل تایتانیک سیتی از تهران و شهرستان ها 

 

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل تایتانیک سیتی از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل تایتانیک سیتی




:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: